söndag

Första inlägget från lilla mig..

Eftersom vi har bloggen för att kunna hålla oss uppdaterade om vad som händer i våra liv så tänkte jag köra snabbgenomgång av dagen då..
Picknick i regnet med elin och tessan och sen film hos jessica. ^^ Kort, väldigt kort.. Men känner inte för att berätta om min dag. Inte nu, inte idag i alla fall.

Istället vill jag passa på att säga till er att jag tycker om er alla väldigt mycket! Ni gör vardagen mycket roligare och ni betyder mycket för mig. Jag vill se er alla lyckas i framtiden och jag vill att ni ska vara lyckliga. Känns som att man tar alldeles för mycket för givet och inriktar sig mer på det negativa än det positiva här i livet och vill bara att ni ska veta att ni gjort skillnad för mig. Ni har gjort mig modigare (kanske inte så modig som vissa skulle vilja men ändå.. ;D haha.), gladare och mer uppskattad. Så tack!

Lovans inlägg var förresten jättefint. :)

Men det får räcka för första inlägget.. Hoppas alla har det super. :) Vi måste höras av!

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0