Jobb!

Hej hej på er flickor =)

Nu är det min tur att skria lite. Jag tänkte berätta om min första dag på sommarlovet!

Igår var det fredag. Våran första dag på sommarlovet. Man har tänkt sig att man ska ta sovmorgon, Men så blev det inte! Fast, ganska skönt att stiga upp lite tidigare så har man en hel dag att spendera på saker man tycker om. Så blev det inte för mig. Jag gick upp vid halv 10 typ. Slängde mig i duschen och åt lite mat. Gjorde iordning mig sen bar det av ditt ICA Kvantum. Wohooo Jobba är jue det bästa som finns. Jag jobbade Från 12-19 typ. Det va ganska kul faktiskt.. Alla jobbade typ=)

Iaf måste säga att ni är bäst tjejjer! Glöm inte det!

<3

// Sickan


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi är bäst!

2008-06-14 @ 14:52:06
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0