Hej då!

12.34 rullar tåget ut från Gnosjö station.
Räknar iskallt med att det står ett gäng rödgråtna tjejer och vinkar av mig..
Hoppas inte att detta är för mycket begärt..

Ska försöka att blogga där uppifrån om jag hinner med.
Förhoppningsvis ska jag få vara med om äventyr från morgon till kväll.
Hänvisar även till min egna blogg lovisan.webblogg.se där jag nog kommer uppdatera lite mer..
Litar även på att ni uppdaterar här med :)

Hoppas ni får det bäst här nere.
Vet ni förresten att det är 140 mil till Kalix och 140 mil till Paris...
Häftigt tycker jag...

Funderar på att börja packa lite.. Min käre mor lär få ett bryt i morgon...
Hihi..

Ha det toppenbra och sakna mig inte för mycket ;)

With love!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0