Mitt sommarlov än så länge ;D

Tjenixen Tjejer!

Jadå, mitt första inlägg är skrivet och det är bättre sent än aldrig ;)
Jag har i stort sett jobbat hela lovet än så länge, började måndagen efter vi slutat och ska jobba till nästa fredag. Jag jobbar då på gislaved folie och står vid en maskin. Det är faktiskt rätt kul, jätteroligt folk där så hela dagarna går genom att jobba en kvar sen snacka en halvtimma, jobba en kvart, snacka o.s.v. hihi.

Vad har jag gjort på helgerna då? hmm.. Jag har varit i stugan en helg, hjälpt Toffers släktingar att flytta en helg och imon åker vi ner till halmstad för att tälta lite =) Åker främst dit för att träffa mina gamla vänner där som jag haft i flera år. Ser bara dem på somrarna så det ska bli skitkul :)

Idag är det 27 dagar kvar tills flyget lyfter mot Turkiet och om jag ska vara ärlig, så börjar jag bli riktigt nervös nu! När jag ska sova är det flygplanet det enda jag tänker på, och jag har till och med drömt mardrömmar om det! Fyyyy. Men ändå längtar jag så mycket :P Vi får helt enkelt så hur det går ^^

Ja ni.. Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva så jag får väl avsluta här ;D

Jag hoppas att vi ses snart allihopa för jag saknar er! =/
Sigrun + Lovisa x 2 ha så kul i göteborg! =) hihi.

Vi ses ju hos Jossan snart hörrni!

Puss & Kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

resan kommer gå fint anna! :)

vi får hoppas att vi kan träffas snart! Lite småkrångligt men vi ska göra vårt bästa för att lösa det :)

2008-07-03 @ 19:30:08
Postat av: jossan

det var jag som skrev det förra. ;)

2008-07-03 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0