And your attention is all i require

Hej

Nu är det dags för mig att skriva igen!

Jag kan väl berätta om mitt lov hittills. Jag har haft en kannon start på denna sommaren. Jag har både fått umgås med nära och kära och jag har fått jobba, vilket är mindre kul men pengar behöver man alltid!

Midsommar va skit kul. Trodde inte jag sklulle ha så kul! Allt va bra utan det jävla regnet om jag får svära ;) haha ni som står mig kär vet jue hur min kväll va!

Efter den helgen  så har jag umgåtts mkt med lovisorna vilket har vart skit nice =) Jag har även vart några dagar i jkpg hos min syster och Milton=) där jag torkat bajs och kiss och även shoppat. En rolig blanding!

När jag va i jkpg kom lovisa och JK upp =) Vi va på bio.. SEX AND THE CITY hette filmen som va SKIT bra! Ni måste bara se den!

Josse ? Klart vi vill komma! Med glädje =) bara det passar allihopa=) hihihih

På måndag ska jag och lovisorhna på Glömma-kärleksbekymmers-resa! Vi ska till GBG !!!! Fan va vi ska ha kul, shoppa =) wohoooooooooooo älskar sånna resor! Kommer bli kul, längtar redan!

På lördag??? Kanske myskväll ute i skogen! ( ni vet vart ) hihih vi fårse vad som händer..

Jag vill bara säga till er tjejjer att nu ska vi inte tänka på kill bekymmer, nu ska vi bara vaaa... Vet att det är svårt när kärleken strular men om man lägger ner för mkt tid på skiten blir det bara värre.. Gör annat, saker som vi tycker är kul! Jag finns här och kommer med glädje till er! NI ÄR BÄST! <3


Got you half flippin like fire
Come with me let me take you higher
I'm the object of all your desire
And your attention is all i require
Don't stop now
Cause you on a roll
Make me go anywhere that you go
I'm that dream in your head when you're sleepin'
I'm that secret inside that you're keepin'



/ sickanlilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0