Vad gör du i sommar?

Bloggen är uppe,
liksom det första inlägget.

Vi är ett gäng med helsköna tjejer,
en del seriösa, en del mindre seriösa..

Sara, Anna, Matilda, Josefine, Lovisa x2, Jennyfer och Sigrun.
Med hjälp av bloggen ska vi försöka hålla koll på vad de andra håller på med.
Först och främst i sommar,
men även framöver.

Idag fick vi sommarlov,det är inte annat än att vi har förtjänat det!!
Tjejerna (dock inte jag) är/har varit hos Lovan och käkat och haft mysigt.
Själv har jag varit med min fotbollsfantast.
Vi firar två år och det måste firas.

Vi åkte dock förbi Lovan en sväng.
Mycket disk stod i köket och humören var på topp.
Antar att det var den goda maten som gjorde det.
Jennyfer, din paj var sjukt god!

Nu ska jag sova, ska upp och jobba i morgon!
Ha det kanon tjejer!!

/Lovisa H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0