amor..

Varför förstår inte killar hur vi tjejer tänker? Tänk så mycket lättare allting skulle vara.
jag vill att du ska kunna läsa mina tankar. För ibland är det svårt att få ut allting i ord. Jag önskar jag kunde säga till på skarpen. Jag vill inte vara så snäll som jag har en tendens att bli när det kommer till kritan. Eller snäll är inte rätta ordet, mesig passar bättre in. Jag blir alltid så rädd. Fegar ur. Börjar gråta. Och du tröstar och säger att du förstår. Men jag vill inte ha tröst jag vill ha respekt. Jag har allting så bra planerat i huvudet men det blir aldrig som man tänkt sig, eller hur? 


Jag ska våga. Snart.



Ni tjejer är bäst och ett stort stöd i perioder som dessa. Och vi verkar visst ha en sådan period minst hälften av oss just nu iallfall. Puss 

Kommentarer
Postat av: josefine

tyvärr finns det mer än en bland oss som skulle kunna skriva detta.. vem var detta från? <3

2008-06-30 @ 23:01:28
Postat av: Lovisa

vad är det för fel på dagens killar?

2008-07-01 @ 22:40:34
URL: http://lovisan.webblogg.se/
Postat av: sigrun

Jaaaa visst är det me än hälften...

2008-07-02 @ 23:58:54
URL: http://sigrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0