Sista natten!

Inatt ska jag tillbringa sista natten i Norrbotten.
Det har varit otroligt roligt och mysigt!
Känns lite konstigt att vi ska åka hem nu,
hem till det vanliga..

Imorgon vid 22.12 tror jag det är så sätter jag mig på tåget.
Då väntar ca 20 timmars tågresa.. tur att nattåget är 13 timmar...

Idag har vi varit på rensafari.
Resultatet blev 15 renar!!

Igår var vi ute och åkte båt, mysigt och fint!

Det är ite konstigt här uppe,
sprakar, snöskyfflar och snöskotrar står framme...

Var inte rädd för motgångar,
km ihåg att det är i motvind,
och inte i medvind som en drake flyger..

Om det kunde vara så lätt...

Hoppas att ni alla hade en mysig midsommarafton med allt som hör till!!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0