Josse har planer..

Jo, jag sa ju när vi var hos Lovan att jag skulle bjuda ut er tjejer till mig och jag tänkte försöka få lite hjälp..
Är det någon som vet att den antingen har vissa dagar som passar jättebra eller inte går alls så skulle det vara bra om jag kunde få höra det, jag ska själv kolla upp lite när jag kan ha men tänkte att jag kanske kan anpassa mig lite. ;)

Hoppas att alla vill komma till mig med så jag inte bjuder er och ni tycker att det är alldeles för långt att åka. ;) Om ni kommer så får ni se hur jag bor (i mitt stökiga hus ;).) 

Ni kan ju bara skicka iväg ett sms, så ska jag börja fundera lite på datum, för nu har jag inte träffat er på jättelänge känns det som! Så nu ska jag se till att det blir av med ;)

Sen kan jag ju passa på att fråga om ni tycker att vi ska köra knytkalas eller om jag ska försöka fixa iordning något eller om vi ska inhandla grejer och laga maten tillsammans eller något? :)

Men jag hör av mig när jag vet lite mer!

Saknar er <3

// Josse

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, jag jobbar ganska mycket, men är ledig till helgen tror jag och en vecka framåt. ska kolla mer exakt. skickar ett sms sen. Jag tycker knytkalas... Pussochkram <3

2008-06-29 @ 10:14:55
URL: http://lovisan.webblogg.se/
Postat av: Lovan

åh, kul! jag och jennyfer körde förbi ditt hus i veckan och då tyckte vi allt att vi borde komma och hälsa på snart :)jag kan typ hela juli!

2008-06-29 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0