Då var det dags...

... att skriva ett inlägg för första gången någonsin i en blogg för min del med förhoppningar om att slippa Lovisas nyp i rumpan. :P

Under de första två veckorna av sommarlovet har jag jobbat. första veckan var det nattskift som de flesta vet och det gick kanonbra, passade mig perfekt förutom att det var svårt att somna på morgonen när man kom hem!! Andra veckan var det första skift, betydligt jobbigare att gå upp vid fem faktiskt!! :p Nu har jag två veckor kvar... gött med pengar sen iaf :)

Midsommar spenderades i halmstad, jättemysigt.. jag har lyckats se 18 avsnitt av Sex and the ciity på två dagar för att jag, Lovan och Sigrun skulle se bion, Den var JÄTTEBRA!! Ni måste se den.. jag tror att alla tjejer tycker att den är sjukt rolig.  Jag & Tessan har betalt in hela resan så nu är vi verkligen på väg till Grekland!! ;)

jag är väldigt nöjd med lovet hittills, nu hoppas jag bara på lite sol och värme!! :)

Josefine, vi vill verkligen komma till dig någon dag!! :)

Hoppas att ni har det bra! ;)

/ jennyfer. (wooho, jag har lyckats skriva ett inlägg som jag aldrig trodde att jag skulle)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Wey! Jag är jäkligt imponerad av dig Jeffe!

2008-06-29 @ 17:30:01
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0